Jaaa daar is die dan! Justin Timberlake dropt net voor het weekend zijn comeback single 'Filthy.' 

Justin heeft voor de videoclip een dansende robot gestrikt, die zijn moves wel heel goed na doet. Check 'm hier:  

Hier zou content moeten staan van YouTube, Instagram of Facebook

Om je deze content te kunnen laten zien hebben wij je toestemming nodig om social-media cookies te plaatsen, wil je deze content toch bekijken? Pas dan even je cookie voorkeuren aan.

Open cookie instellingen

'Filthy' is de eerste single van zijn nieuwe album 'Man of the Woods', deze wordt op 2 februari gereleased. Justin werkt op dit album samen met Timbaland, the Neptunes, Alicia Keys en Chris Stapleton.

Dat het maar heel snel 2 februari mag worden!